Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-29T19:36:48+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T19:37:03+02:00
Daca esti clasa a 6a te pot ajuta :> 
Nu o am , spune aici exercitiul
fie semidreapta [AB si in semiplane diferite determinate de dreapta AB se construiesc unghiurile BAC si BAD.calculati m(unghiulDAC) daca: a)m(unghiulBAC)=78 grade si m(unghiulBAD)=94grade 37min
ma intereseaza doar desenul!
A.. nu stiu sa iti zic desenul
lasa n-are nimic