este un lac cu o corabie si pe mal se afla doi oameni
e din cartea din clasa a 7 eu sunt a 7 si acum imi fac tema la ea
Comentariul a fost şters
uitete aici
da este din clasa 7

Răspunsuri

2014-10-29T19:38:47+02:00
Linistitul lac albastru , e agitat. Cei doi oameni se uita melancolici la pa cea cristalina. Corabia pluteste asemenea unei lebede gratioase.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T19:39:17+02:00
Noaptea  pe cer rasare luna .Stelele stralucesc miraculos la miezul noptii.Licuricii zboara prin vazduh lumind seara.E placut sa stai o noapte afara la lumina stelelor
10 4 10