Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T19:35:16+02:00
VIN - verb , sens de A SOSI ( Eu vin de la piata) 
VIN- substantiv, sens de BAUTURA ( Am baut o sticla de vin)
Nu mai stiu =]

mersi
Buna cine ma ajuta si pe mine cuproverbe despre lacomie,minciuna adevar
2014-10-29T19:51:10+02:00
Vin substantiv. el bea sambata vin rosu
vin vb. vin la tara de sarbatori
a treia ramane in mister :) :))