Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T19:33:42+02:00
Povestea pe care am citit-o este fantastica
bunica sta in cerdac si coase
merg la targ sa cumpar o capra
ma apuca infiorarea cand ma gindesc la ora de mate
am cunoscut meleaguri noi
in ograda bunicii sunt multe pasari
banuiam ca nu sti raspunsul la intrebare
13 4 13
2014-10-29T19:34:29+02:00
Mama este o femeie fantastică.
Ușa este lângă cerdac .
Târgul de toamnă a fost un succes pentru neguțători.
Când mă trezesc în noapte simt o înfiorare.
Meleagurile țării noastre sunt cele mai vizitate.
Ograda bunicii începe să se strice.
Bănuiam că voi lua o notă mare la test.
6 4 6