Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T19:24:32+02:00
Oglinda mobila fixata la autovehicule in asa fel incat sa permita conducatorului auto sa vada ce se petrece in spatele vehiculului 
1 5 1
2014-10-29T19:24:50+02:00
retrovizoare inseamna o oglindă mobilă fixată la autovehicule care permite conducătorului auto să vadă ce se petrece în spatele vehiculului sau pur si simplu privitoare in spate.