Răspunsuri

2014-03-02T15:30:32+02:00
Este o productie spectaculoasa, care tine captiva in fata micului ecran o lume intreaga. Serialul de televiziune care a doborat toate audientele, Suleyman Magnificul, a redeschis apetitul oamenilor pentru istorie, pentru trecutul indepartat. Si asta cu o munca asidua. Prin scenariu, atmosfera, interpretare, costume, decoruri, coloana sonora, telespectatorii s-au trezit dintr-odata in alt secol. Rolul renumitului sultan este interpretat de Halit Ergenc, un actor foarte talentat, care a acceptat in exclusivitate pentru revista VIP sa ne vorbeasca despre aceasta superproductie, dar si despre viata sa.

Din actor, ati devenit un ambasador al culturii musulmane in lume. Considerati ca este o povara? 
Ce pot sa va spun este ca dupa ce au urmarit Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii, oamenii au devenit foarte curiosi in ceea ce priveste istoria, cultura Turciei. Si ma refer aici nu numai la concetatenii mei turci, ci la persoane din alte tari in care a fost difuzata productia. Am auzit ca Suleyman Magnificul a avut un succes urias si in Romania. Sunt convins ca si in cazul romanilor a crescut curiozitatea in ceea ce priveste perioada lui Suleyman. In Turcia, vanzarile de carte de istorie s-au dublat dupa difuzarea serialului si asta ma bucura enorm!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T19:56:16+02:00
Mimar Sinan a fost un arhitect sef otoman si inginer civil al sultanilor.El a fost responsabil pentru construirea a mai mult de trei sute de structuri mari si altele mai modeste, cum ar fi scolile primare islamice.
2 3 2