Răspunsuri

2014-10-29T19:12:22+02:00
- s-a = aici e cu caracter permanent

-si-acum = pentru un tempo rapid si pentru a asigura rima

- nu-i = elidarea unei litere, pentru a mari tempo-ul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T19:12:33+02:00
'S- a topit ' - 's' este pronume reflexiv, unit prin cratimă de verbul predicativ, marcând absența vocale '- e'. 'nu-i' - cratima unește din nou două părți de vorbire diferite, 'i' = forma scurtă a verbului 'a fi' la timpul prezent = 'este'. 'si-acum' unirea prin cratimă sugerează oralitatea frazei, cele două cuvinte pronunțându_se printr-o singura respirație, ca un singur cuvânt.
1 5 1