Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T18:55:01+02:00
Acesta  este un mister care nu poate fi dezlegat .                                                 statuse stingher langa camera.                                                                             el calatorise cu aerodromul .                                                                                 tu ai un narav mare .                                                                                         ea tresari dintr-o data.
2014-10-29T18:56:39+02:00

 Adevaratul mister al lumii este vizibilul, nu invizibilul.  

Azi am inceput sa rasfoiesc stingher vechi postari de pe site

3 2 3