Răspunsuri

2014-10-29T18:54:15+02:00
Noi am trecut de lectia asta

la 3 ii asa
si la 2 reduci termeni asemenea
poti sa.mi explici cum vrei ca tot nu stiu cum se scrie as vrea rezolvarea pe o foaie . sunt varza.
la punctul a pe 2x il inmultesti cu fiecare termen din a doua paranteza si dupa ce ai terminat pui semnul dintre 2x si 7 si pe urma si pe 7 il inmultesti tot cu termeni din paranteza 2 si la sfarsit subliniezi termeni asemenea adica cu aceeasi litera si la aceeasi putere si ii reduci ( aduni sau scazi termeni cu aceeasi litera ) si pe urma ajungi la un rezultat canonic adica nu se mai poate rezolva ca nu mai ai termeni asemenea
sper ca te-am ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T19:13:35+02:00
2. a) 7x-5x+2y+6y+3z-4z=2x+8y-z
    b)  (3a+2a - 4a)+ (7b- 5b - 9b) = a - 7b
    c) 8x-9x- 3y - 4y+3z-5z = - x - 7y- 2z
    d)13x^2+4x^2-15x^2 +13x-11x -2x=2x^2
    e) 17xy-12xy +23x^2y - 21x^2y-2x^2y= 5 xy

3. a) 2x^2 - 3x^2 + 6x-7x= - x^2 - x
 b) 2a - 6 a + 3b - 5b= - 4a - 2b
c) x^2-2x^2 +x  - x+3+5= - x^2 + 8
d) 6x^2-4x^2 - 3x+3x +4-5=2x^2 - 1
e) 4x+5x-8x - 3a+6a + 5a=x+8a
f) 4a-2a+a +3b-3b-5+5=3a
Obs : " -  " in fata unei paranteze schimba semnele tuturor termenilor din paranteza
          Grupezi termenii care au aceeasi parte literala (de ex a sau x^2 sau xy) iar apoi aduni sau scazi nr din fata lor (2a+3a=5a su 3x^2-7x^2= - 4x^2)
1 5 1