Răspunsuri

2014-10-29T18:50:30+02:00
A+b+c=7614
6047+c=7614
c=1567
a+4349=7614
a=3265
a+b+c=7614
3265+b+1567=7614
b=2782
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T18:57:14+02:00
A+b+c=7614
a+b=6047
b+c=4349
Înlocuim pe a+b cu 6047
6047+c=7614
c=7614-6047 
c=1567
(l-am aflat pe c, care este 1567)

Înlocuim pe b+c cu 4349
a+4349=7614
a=7614-4349
a=3265
(l-am aflat pe a, care este 3265)

3265+b+1567=7614(schimbăm semnul de la ultimul nr 1567 , semnul de inainte este +, dar il schimbam cu - și scădem cu rezultatul )
3265+b=7614-1567
3265+b=6047
b=6047-3265
b=2782
(l-am aflat pe b, care este 2782 )

proba: 3265+2782+1567=        (adică a+b+c, prima dată rezolvăm a+b)
6047+1567=7614

Sper că te-am ajutat!