Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T18:43:59+02:00
Fie a,b cele doua numere
a-b=817
a:b=55 rest 7
din teorema imp. cu rest ⇒a=b×55+7
inlocuim pe a in prima relatie ⇒b×55+7-b=817 ⇒
b×54=810 ⇒ b=810:54=15  ⇒b=15
a-b=817  ⇒  a-15=817  ⇒ a=832
R 832;15       verificare    832:15=55 rest 7
mesii muuuuuuult!!!!!!!!!!!!!!
:)))))))))))))))))
2014-10-29T18:47:27+02:00
A-b = 817
a=55b +7 ⇒55b+7-b=817 ⇒ 54b = 810 ⇒ b=15  a=832
5 4 5