a rade de nacazul altuia
a rade de necazul altuia sper ca team ajutat
ce usor este sa copiezi nu?
adica se amuza de gravitatea unor lucruri pe care Ion creanga le-a facut in copilarie
A glumi pe seama unui necaz

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T18:36:55+02:00
2014-10-29T18:41:51+02:00
Facem haz de necaz atunci când suntem ,de exemplu ,noi supărați dintr-un motiv anume.
Sacă reușim să fim puțin ironici cu tot ceea ce s-a întâmplat ,să nu vedem doar partea neagră a situației,să reușim să zâmbim și să și să fim autoironici,atunci ne putem reveni mai repede.Cum se mai zice ,comic de situație.
HAZ DE NECAZ 
1 5 1