Aratati ca : 1a1- 1a + 8 (cele trei puncte)

1a1 si 1a au linia aceea deasupra.

Va rog sa ma ajutati si sa-mi faceti rezolvarea de clasa a V a


2
ce trebuie sa aratam?
trebuie sa rezolvi exerciiul
exercitiul*

Răspunsuri

2014-10-29T18:35:09+02:00
101+10a+10+a=99+9a
sper ca te-am ajutat daca nu iti mai scriu in comentarii
ce trebuie sa aratam mai citeste odata exercitiul
nu spune altceva doar atat si iti da ex
doar Aratati ca : 1a1- 1a + 8
1a1-1a+8 cele trei puncte de la divide si 9
poti sa scrii in continuarea exercitiului meu cele 3 pcte 9(divizibilitatea cu 9)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T18:40:48+02:00
1a1=100+10a+1
1a=10+a
le scadem
90+9a+1 
adunam optul ala
90+9a+9
divizibil cu 9 na ma