Avem de completet urmatoarele propoziti: Daca avem ABCD un patrat atunci m(< ABD)= .....garde.
Dreptunghiul care are doua laturi consecutive congruente se numeste...............
Daca diagonalele unui romb sunt............ atunci rombul este patrat.
Patrulaterul convex cu 3 unghiuri drepte se numeste....................
AJUTATIMA VA ROG !!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T18:30:03+02:00
La al doilea spatiu e egale iar la ultimul trapez dreptunghic

2 5 2
2014-10-29T18:41:16+02:00