La trei gradinite s-au adus 388 kg de mere. La primele doua gradinite s-au adus 261 kg, iar la cea de-a treia cu 9 kg mai putin decat a doua gradinita. La fiecare gradinita s-au adus: A. 126 KG,135 KG,127 KG. B. 127 KG,134KG,127KG. C.125 KG,136 KG,127 KG. D.125KG,138 KG, 125 KG. VA DAU 100 DE PUNCTE...... URGENT AJUTATIMA.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T18:26:17+02:00
A + b + c = 388
a + b = 261
c = b - 9

a + b + c = 388
261 + c = 388
c = 127

c = b - 9
127 = b - 9
b = 136

a + b = 261
a + 136 = 261
a = 125

Raspunsul este C.
2014-10-29T18:29:10+02:00