Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T14:57:58+02:00
B + 320 = a
a = 3b
b + 320 = 3b => 320 = 2b
b = 320 : 2
b = 160
160 + 320 = 480
Prima scoala are 480 elevi, a doua 160.
2 5 2
2014-03-02T15:04:30+02:00
B +320=3b=>320=2b      b=320 :2=160            160+320=480                                                                                                                                          1 scoala=480   a doua=160 elevi