Va rog ajutati ma la aceast ex
suma a trei nr este176.suma ultimelor doi termeni este 128 ,iar al doilea este cu 15 .mai maredecat primul. care este al treilea termen


2
Problema nu este intreaga..
acum am scriso corect
Bn.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T15:08:18+02:00
A + b + c =176
b + c = 128
a + 15 = b
Se pune relatia b + c = 128 in suma :
a + 128 = 176
a = 176 - 128
a = 48
48 + 15 = b
b = 63
63 + c = 128
c = 128 - 63
c = 65

Sper ca te-am ajutat.
2014-03-02T15:40:29+02:00
A + b + c =176; b + c = 128; a + 15 = b; b + c = 128; a + 128 = 176; a = 176 - 128; a =48; 48 + 15 = b; b = 63;63 + c = 128;c = 128 - 63;c= 65