Răspunsuri

2014-10-29T18:21:52+02:00
A deceda
a pieri 
a se prapadi
a raposa
a deceda, a dispărea, a se duce, a pieri, a se prăpădi, a răposa,a sfârşi, a se stinge, a sucomba,a repauza a se sparge, a se curata,a expira. Sunt destule ,cred.
Mulțumesc! !!!
Nu ai pentr ce ;).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T18:22:44+02:00
A deceda, a pieri, a dispărea, a răposa, a se duce, a se prăpădi.
2 5 2