Răspunsuri

2014-10-29T18:06:53+02:00
Buna ! Eu ma numesc... Buna! Eu sunt x.. Sunt din Romania,tara plasata in Europa.Dar tu? Si de aici continui tu. Sper ca te-am ajutat cu ceva.. :)
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T18:13:44+02:00
Buna eu sunt din EUROPA.Tu de unde esti?Eu sunt din romania.Ai vrea sa fim prieteni?Baiatau-l nu intelegea.Si a intrebat-o pe mama sa.Mama zise in engleza sa inteleagea.El a spus da.Dupa ce au mai discutata si-au dat numarul lor de telefon ca sa poate vorbi de atunci sunt ce mai buni prieteni.
Sper ca te-am putut ajuta
2 5 2