Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T17:58:11+02:00
Niste idei : _fac parte din natura, ca si noi si practic suntem unul _daca vor disparea generatiile viitoare nu vor mai vedea acele animale decat in poze _ajuta la echilibrul naturii
1 5 1
2014-10-29T18:02:38+02:00
Pai aici trebuie sa iti pui propria parere. Dar infine.
Parerea mea este ca trebuie sa protejam mediul inconjurator, mai ales vietuitoarele din el. Multe dintre ele sunt pe cale de disparitie, de aceea nu mai trebuie neglijate.
Trebuie sa le protejam cat mai exista si sa avem grija de mediul inconjurator.
 
Multumesc +5 stele te rog

9 4 9