Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T17:53:58+02:00
Calcuratorul poate functiona lejer fara place de retea. Fiindca inainte nu toate calucutoarele aveu internet si placa de retea doar pentru internet est in calculator.
2 5 2
2014-10-29T17:54:19+02:00
Nu nu poate functiona deoarece acestea ajuta pt a vedea imaginea pt a auzi adica sonorul ..pt internet e placa de retea si placa video ajuta pt a ne uita la filme etc..

1 2 1