Răspunsuri

2014-10-29T17:45:19+02:00
Rufele ude se usuca mai repede in aer liber, dn cauza vantului care le usuca.
daca le pui intr-un sac de plastic dureaza mai mult timp si nu se usuca in intregime :)
8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T18:25:16+02:00
RUFELE UMEDE SE USUCA MAI REPEDE IN AER LIBER PENTRU CA LE USUCA VANTUL IAR IN SAC DE NAILON RAMAN UDE PENTRU CA SACUL MENTINE UMIDITATEA
11 4 11