Răspunsuri

2014-10-29T17:45:08+02:00
Pai compune..............

am multe teme de facut azi si am nevoie de ajutor!!
Aaa inteleg, dar nu trebuie sa fie scrisa de tine?
ba dar dar nu pot chiar am multeeeee de facut! :(
Mda... stiu cum e.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T17:47:33+02:00
Azi pisica mea e trista
Ca nu are o batista
Sa-si stearga cu ea mustata
Ca i-a murdarit-o rata.
-Pisicuto,stai nitel!
Iti dau eu un prosopel.
Dar pana ma-ntorc cu el,
Ai grija de soricel?
ms este tare draguta! :* :*
Cu placere :)
u ai facut-o?