Răspunsuri

2014-10-29T17:49:41+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T01:43:10+02:00
Cu semnul "*" notez inmultirea, iar cu semnul "/" notez linia de fractie.

Masa molara a H2O este 2*1 + 1*16 = 18(g/mol).

Sa calculam compozitia procentuala a apei in procente de masa.

Daca in 18 g H2O se gasesc 2 g H si 16 g O
Atunci in 100 g H2O se vor gasi x g H si y g O

x = 2*100/18 = aprox. 11,11(g H).

y = 16*100/18 = aprox. 88,88(g O).

Asadar compozitia procentuala masica a H2O este: 11,11% H si 88,88% O.

De fapt ar trebui sa consideram 88,89% O, pentru a da in total 100%(11,11% + 88,89% = 100%).

Rezulta ca raspunsul corect ar fi  raspunsul a), cu mentiunea ca procentul de O ar trebui considerat 88,89%, si nu 88,88%.
Da acum mi-am dat seama ca am copiat gresit. La fel am copiat grasit si pe caiet :D Va multumesc mult !