Va rog frumos sa ma autati sa ma prezint in engleza exemplu:
Numele meu este Alin. (chiar asa ma cheama)
Sunt din localitatea Farcasa.
Am parul saten.
Ochii mei sunt caprui.
(Totul in ENGLEZA)
VAAAAAAAAA ROGGGGGGGGGGGGGGG MULLLLLLLLLLLLLLLLT

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T17:40:10+02:00
My name is Alin. I'm from Farcasa , Romania. I have brown hair and brown eyes . :)) :D
2 5 2
2014-10-29T17:41:50+02:00
Hello, my name is Alin, I'm from Farcasa, I have brown hair and eyes.
3 1 3