Răspunsuri

2014-10-29T17:42:07+02:00
27x3x9x81x3(la puterea 0)=1
cum ti-a dat unu?? eu vreau si rezovare!!
orice nr la puterea 0 e 1
formula din clasa a 5-a .n la puterea 0 =1
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T17:45:57+02:00
Notaez cu " x " inmultirea si cu " ^ " ridicarea la putere. 27*3*9*81*3^0=? ; 27= 3^3 ; 9= 3^2 ; 81= 3^4 ; 3^0=1 (orice nr. la puterea 0 face 1 ) . Si avem: 3^3x3x3^2x3^4x1= 3^10 ( se scrie baza si se aduna exponentii)
3 5 3