Răspunsuri

2014-10-29T17:37:14+02:00
Egal-inegal  ordine-dezordine  Politete-nepolitete stabil-instabil  hotarat-nehotarat milos-nemilos fericit-nefericit vindecabil-nevindecabil vinovat-nevinovat a placea-a displacea  complet-incomplet  fericit-nefericit matur-imatur.Bafta!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T17:38:13+02:00
Egal= neegal
ordine=dezordine
politete=nepolitete
stabil=instabil
hotarat=nehotarat
milos=nemilos
fericit=nefericit
vindecabil=nevindecabil
vinovat=nevinovat
a placea-a displacea
complet=incomplet
fericit=nefericit
matur=inmatur
2 5 2