Va rog frumos sa imi traduceti in limba engleza urmatoarele propozitii !
a) Copiii au primit cadouri de Paste .
b) Ma numesc Felicia .
c) Eu gatesc impreuna cu familia mea .

2
Children have received gifts for Easter.
My name is Felicia.
I cook with my family.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T14:31:14+02:00
Children have received gifts for Easter.
My name is Felicia.
 I cook with my family.
1 5 1
2014-03-02T14:33:41+02:00
The children have recieved presents for Easter. My name is Felicia I am cooking with my family.