Răspunsuri

2014-10-29T17:21:22+02:00
In primul rand ce frunza unde te crezi aici?
Povestirea S.F este un basm al timpurilor moderne deoarece in majoritatea S.F-ului se vorbeste despre lucruri moderne
       Dami un Multmesc +5 stele
Ce frunza ma?
funda am vrut sa zic
as putea sa te reclam pentru reclama pt alt site . asta e prima avertizare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T17:25:05+02:00
Parerea mea esta ca povestirea S.F este un basm al trimpurilor moderne ,deoarece are un caracter de asa natura incat sa trezeasca interes pentru cei tineri,copii s.a.m.d. adica as contrazice ipoteza S.F-ului care spune ca este o povestire fascinanta a viitorului apropiat dar si in prezent exista tehnologie ultramoderna pentru a comunica .... Precizez ca este doar parerea mea ...
nu
Dar
Heiiii ce inseamna copii s.a
batrani
chiar crezi ca sunt intersati batranii de S.F textul nu l-am scris eu din mintea mea nu ma preocupa S.F si tot ce tine de el explicatia am luat-o de net.