Descrie modul de viata al oamenilor in preistorie,inclusiv a copiilor (locuinta,ocupatiile,alimentatie,imbracaminte,relatii interpersonale) Ajutati-ma va rog frumos

2
trebuia sa-mi spui ca este vorba de preistorie...este subiectul meu preferat...pot sa-ti scriu carti intregi pe acest subiect :)
imi treb doar 10 prop.

Răspunsuri

2014-10-29T17:48:04+02:00
Locuiau in pesteri sau grote, se ocupau cu pescuitul, vanatoarea, dupa care s-au sedentarizat si depindeau doar de animale si plante, imbracamintea nu era cine stie ce, erau imbracati intr-un fel de camasi, nus cum sa le zic, care le acoperea doar partile intime, dar in paleolitic, multi erau dezbracati complet.
Relatiile interpersonale erau puternice, fiecare ajutandu-se cu ce putea, se ajutau reciproc pentru a scapa de paduchi sau la vanatoare toti aveau rolul lor.
Bafta.
19 4 19
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T18:14:40+02:00
      In ceea ce priveste locuinta oamenilor din paleolitic lucrurile nu sunt prea clare. Se spune ca locuiau in pesteri, desi conditii sunt cam impropii datorita umezelii, curentilor si gazelor. De aceea se presupune ca statea in corturi la gura pesterii. Incepand cu neoliticul, incep sa-si construiasca case, bordeie sau semibordeie. In general aveau o singura camere, foarte putine case aveau doua.
       Ocupatiile de baza incepand cu neoliticul erau agricultura si cresterea animalelor (in paleolitic vanatul si culesul). 
       Alimentatia de baza o constituia carnea, incepand cu neolitic au incepus sa consume si cereala mai multe. Vanatul preferat era - boul, mistretul, cerbul, iepurele, oaia, pasarile, pestii. 
       Despre imbracaminte nu se stie mai nimic deoarece acestea sunt perisabile. Dar aveau numeroase podoabe din aur, os, scoici etc.
      Traiau in grupuri destul de mici o asezare avea in jur de 10 case. Prezenta unor asezari fortificate a dus la concluzie ca relatiile dintre ei nu erau tocmai pasnice.

17 4 17
am spus 7-10 prop. dar tu :D
gata, am mai taiat :)