Răspunsuri

2014-10-29T17:10:43+02:00
Pentru a invata mai bine convorbire(a vorbi),trebuie cit mai mult sa citesti carti,sa deschizi cit mai des dictionarul si sa te interesezi de orice nou cuvant auzit.
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T17:12:40+02:00
Cred ca trebuie sa stai intr-o companie de oameni in care nu se folosesc abrevierile si cuvinte din alte tari insa in cel mai bun caz poti sa te duci la ore suplimetare cu un repetitor.Dar o metoda foarte eficienta e ; uite la niste seriale filme pe romana sau poate chiar sa incepi sa citesti literatura romana ,carti poezii noi fara arhaisme.
9 3 9