Fastidios - plicticos , plictisitor . O propozitie cu fastidios . Inextricabil - foarte incurcat , complicat , de neinteles . O propozitie cu inextricabil . Libertin - indecent , usuratic , desfranat . O propozitie cu libertin . Va rog frumos repede . Multulesc anticipt :* .

2

Răspunsuri

2014-10-29T17:09:14+02:00
Colega mea de banca este plictisitoare.
Exercitiul de la matematica este foarte inextricabil.
Dar cu libertin nu stiu..poate macar cu astea te-am ajutat.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T17:13:30+02:00
Un copil nu trebuie sa fie LIBERTIN, ci sa invete Am un coleg FASTIDIOS. este un exerxitiu INEXTRICABIL