Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T16:59:19+02:00
FORMULA: probabilitate = nr cazuri favorabile supra numarul cazuri posibile
In urna e o sinura bila numerotata cu 8 pe care vrem sa o extragem deci numarul de cazuri favorabile este 1.
In urna sunt 10 bile in total deci numarul de cazuri posibile este 10.
Deci probabilitatea = 1supra 10
Daca nu ai inteles ceva, intreaba-ma. Bafta! :)
2014-10-29T17:00:19+02:00
E egal nr caz favorabile 10 supra nr.caz posibile 8 si vezi cat iti da sper ca te-am ajutat