Răspunsuri

2014-10-29T16:58:50+02:00
Norii sunt albi ca cristalul 
Norul seamana ca un animal
Cand ploua norii sunt negri 
Norii stau pe cerul albastru
      dami multumesc ca imi trebuie si mie niste puncte plzz

iti dau eu multumesc ca ii trebuie lu fratemiu.Mersi mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T17:00:26+02:00
Nori albastri ca apa marii. Norii pufosi plutesc pe bolta cerului. Norii jucausi iau formele unor animalute dragalase. M.am uitat pe albastrimea cerului unde copii din zapada se zvapaie pe langa soare. Imi place sa ma uit la pufoseenile cerului. Astea mi.au venit in minte :))