Am un exercitiu la romana clasa a5a suna cam asa : "Scrieti substantivele subliniate in exercitiul 1 in casetele de mai jos corespunzatoare cazului si functiei sintactice .
Subiect / Nume predicativ / atribute / complemente .

Cuvintele sunt : Dana , patinuare , dulap , ghetele , fularul , maria , prietena , fetita , scoala .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T14:00:40+02:00
Pentru ca sa te ajut am nevoie și de textul de la exercițiul 1, sau măcar propozițiile cu cuvintele date.
nu...eu nu am gasit nici unul... straniu dar m-am uitat peste text de mai multe ori.
Comentariul a fost şters
atribute din text sunt doar substantivele lînă și patinaj.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-03-02T14:10:03+02:00
Dana este o patinatoare buna . Ea a scos din dulap ghetele de patinaj , fularul de lana si manusile groase . Maria este prietena ei mai mica . Fetita o va insoti la patinuar dupa ce va veni de la scoala