Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T16:49:06+02:00
Didactic.ro - iti faci cont(e gratuit) si poti downloada fisiere cu lectii si teste.(E pentru mai multe materii, dar tu poti alege fizica)
Mulțumesc mult.
Nu ai pentru ce...sper sa iti foloseasca...nici mie nu imi place si nu inteleg fizica la scoala, dar lectiile de pe site sunt bune si ma ajuta...bafta!:)
2014-10-29T16:49:38+02:00
Eu nu stiu . :(
In fine ..

Succes :)