Răspunsuri

2014-10-29T16:46:57+02:00
Luceste,lucios,lucitor,luciu.Succes!
lucitor,lucire,lucios,stralucitor,luceste,lucioasa,stralucit .. bafta :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T16:47:22+02:00
A luci = lucire , lucos\oasa, a straluci ,stralucitor\re, stralucire ,
Nu e corect! Familia de cuvinte inseamna cuvinte inrudite cu acesta. Nu sinonime!
daca tu crezi ca nu e corect da tu alte exemple si nu mai comenta
a luci= lucire, lucos, lucoasa, lucire, luceste
si nu ti se pare ca ce am scris eu e cam ceea ce ai scris tu ... ce nu ti se pare corect?
ea a scris corect asa ca catalina,taci