Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-02T13:57:49+02:00
H=√3/2·l=3√3 m; A=b·h/2=6·3√3/2=9√3 m².
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T14:00:33+02:00
Aria unui triunghi echilateral= \frac{ l^{2} \sqrt{3}  }{4} unde l=lungimea uneia dintre laturi. Deci dacă latura = \frac{ 6^{2} \sqrt{3}  }{4} = \frac{36 \sqrt{3} }{4} se simplifică 4 cu 36 pri 4 la 36 rămâne 9 iar la 4 1⇒Aria=9√3 m²
Răspuns: Aria=9√3 m²
Sper că te-am ajutat! :)