Răspunsuri

2014-10-29T16:36:17+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T16:36:59+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Multipli lui 6 sunt={12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54, etc}                             
36 4 36