Ajuati-ma va rog si pe mine sa traduc urmatoarea lectie la engleza, va rog , nu prea ma descurc la engleza si a zis doamna ca ne da nota pe citit si pe tradus .Lectia este urmatoarea: Cornwall A place which attracts tourists. Corniwal , in the south-west of England , is a place which attracts tourists all the year round.It has mild weather and a spectacular coastline with beautiful bays and coves. Not surprisingly, there are a hundred and one things for tourists to do in Cornwall.Seaside resort like Newquay, which have wide, clean beaches, are very popular with families and also with people who like water sports, especially windsurfing and surfing.Land's End- the famous 'last place' in mainland Britain- has restaurants, amusements and wonderful coastal views. People who prefers to get away from the crowds can visit one of the many fishing villages along the coast , watch the seals at Cornwall's Seal Sanctuary or go inland onto the moors where the scenery is much wilder. History lovers will enjoy seeing the village and ruined castle of Tintagel, where they can learn about Camelot and the legend of King Arthur.Or they can visit Poldhu Cove near Mullion, where Marconi, the Italian inventor, sent the first signal across the Atlantic to Canada in 1901.Aceasta este doar o parte din lectie pe cealalta parte o scriu putin mai tarziu, dar va rog sa ma ajutati cu aceasta traducere dau puncte multe, si cine nu stie sa traduca sa nu raspunda aiurea, va rog.

2

Răspunsuri

2014-10-29T16:51:32+02:00
Un loc care atrage turisti. Cornwall, in sud vestul Angliei, este un loc care atrage turisti tot timpul anului. Are o vreme blanda si un litoral spectacular cu golfuri si golfulete frumoase. Nu surprinzator, suns o suta si una de lucruri pe care turistii pot sa le faca in Cornwall. Statiuni litorale ca Newquay, care au plaje lergi si curate, sunt foarte populare printre familii si de asemenea cu oameni care iubesc sporturile de apa, mai ales surful si windsurfing-ul. Lands End- faimosul ultim loc din Anglia continentala, are restaurante, parcuri de distractie si privelisti litorale minunate. Oamenii care prefera sa scape de multime pot sa visiteze unul dintre multele orasele de pescuit de-a lungul litoralului, sa vada focile la Cornwallțs Seal Sanctuary sau sa mearga in interiorul tarii in stepa unde peisajul este mult mai salbatic.  Iubitorilor de istorie le va placea ruinele castelului Tintagel, unde pot invata despre Camelot si legenda printului Arthur. Sau pot visita golful Poldhu, unde Marconi, inventatorul italian, a trimis primul semnal peste oceanul Atlantic spre Canada in 1901. 
sper ca e totul bine :) raspundeam mai devreme, dar se blocase mobilul sau whatever. pup x
21 4 21
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T16:54:42+02:00
Cornwall. Un loc care atrage turistii. Cornwall, situat in sud-vestul Angliei, este un loc care atrage turistii intreg anul. Are o clima blanda si o linie de coasta spectaculoasa cu golfuri si golfulete frumoase. Deloc surprinzator, pentru turisti exista 101 de lucruri de facut in Cornwall. Statiuni ca Newquay, care au plaji largi si curate, sunt foarte populare pentru familii si pentru cei carora le plac sporturile acvatice, mai ales surfingul cu ajutorul vantului si surfingul. “Land’s End” – celebrul “cel mai indepartat punct” de pe insula britanica – are restaurante, locuri de distractie si privelisti de coasta minunate. Oamenii carora le place sa fuga de aglomeratie pot vizita unul dintre multele sate de pescari situate de-alungul coastei, pot urmari focile de la Adapostul Focilor din Cornwall sau sa se deplaseze departe de mare, in zona mlastinilor, unde peisajul este mult mai salbatic. Iubitorii istoriei se vor bucura vazand satul si ruinele castelului Tintagel, unde pot afla informatii despre Camelot si despre legenda regelui Arthur. Sau pot vizita Poldhu Cove de langa Mullion, unde Marconi, inventatorul italian, a trimis primele semnale ce traversau Atlanticul spre Canada in 1901.
24 4 24