Răspunsuri

2014-10-29T16:35:00+02:00
20,21,30,31,32,40,41,42,43,50,51,52,53,54,60,61,62,63,64,65,70,71,72,73,74,75,76,80,81,82,83,84,85,86,87,90,91,92,93,94,95,96,97,98
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T16:35:12+02:00
10 ;20; 21; 30;31;32;40;41 ; 42; 43; 50; 51; 52; 53; 54; 60; 61; 61; 62; 63; 64; 65; 70 ;71 ;72; 73; 74; 75 ;76 ; 80 ; 81; 82 ; 83; 84; 85; 86 ; 87 ; 90 ; 91 ; 92 ;93 ;94 ; 95 ; 96 ;97 ;98
1 5 1