Răspunsuri

2014-10-29T16:25:24+02:00
 diminutive:carticica,micuta,grasuta,draguta,casuta,carticuta,creionas,virgulila,liniuta
augumentative:barzoi,casoi,pisoi,maimutoi,baban,pietroi,canoi,linguroi,ladoi,masoi
sper ca te-am ajutat!!

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T16:43:04+02:00
Cuvinte diminutive:
-baietas (subst. baiat+  suf. diminutival "as")
-casuta (subst. casa+ suf. dim. "-uta")
-fetita ( subst. fata + suf. dim. "-ita")
-mamica ( subst, mama + suf. dim. "-ica")
-cantecel ( subst. cantec + suf. dim. "-el")
-pietricica (subst. piatra + suf. dim "-icica")
-laptic (subst, lapte + suf. dim. "-ic")
-pestisor( subst. peste+ suf. dim. "-isor")
-iepuras ( subst. iepure+suf, dim. "-as")
-floricea (subst. floare + suf. dim. "-icea")

Augmentative:
-ladoi
-iepuroi
-copilandru
-maimutoi
-baietandru
-pietroi
-maturoi
-casoaie
-cutitoi
-bogatan



1 5 1