Răspunsuri

  • lex
  • Ambiţios
2014-03-02T13:46:42+02:00
3/8 din 80=80:8x3=10x3=30 (pagini mai sunt de citit)
80+30=110 (pagini)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T13:46:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X-nr de pagini
 \frac{3}{8} ·x-nr de pagini citite
rest=80= \frac{8}{8} ·x- \frac{3}{8} ·x= \frac{5}{8} ·x
 \frac{5}{8} ·x=80⇒x=80÷ \frac{5}{8} =80· \frac{8}{5} =128
13 3 13