Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T16:08:23+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vorba,vorbitor,vorbaret,vorbit,nevorbit.Succes!
4 4 4
2014-10-29T16:11:21+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vorba,vorbitor,vorbaret,vorbit,nevorbit,nevorbitor
4 2 4