Răspunsuri

2014-10-29T16:01:04+02:00
Tata mare- compunere; prin subordonare
impletit-derivare
bazait-conversiune(cred)
verzi-galbuie-compunere;prin alaturare
indepartat-derivare

1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T16:03:46+02:00
Tata mare- compunere, prin alaturare fara liniuta
impletit( depinde de context) , dar daca sta pe langa un substantiv este prin conversiune, daca nu, este prin derivare cu sufix si prefix(parasintetica):)
bazait- conversiune
verxi-galbuie- prin compunere, prin alaturare cu liniuta
indepartat(depinde de context)- in general este prin derivare, daca sta pe langa substantiv este prin conversiune :) Sper ca te'am ajutat:)


Multumesc
Cu placere!
imi poti spune si fam lexicala la cuv sat si campul lexical la cuv livada
Sat:satean, satuc, consatean. Livada: livaduta, livadoi si altele nu cred ca mai sunt.