Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T15:51:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
                                               Jucaria. 
-Mama,ce jucarie frumoasa!
-Care scumpo?
-Cea din drepta ta,mama,mi-o cumperi?Te implor!
-Hei,fetita!Imi sopteste jucaria.
-Buna,noua mea jucarie,Izabela!Sper sa te simti ca acasa la noi!
-Iti place jucaria?
-Bineinteles ca da,mama!

3 5 3
2014-10-29T15:55:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna bunico!                                                                                                    -Buna scumpo,ce note ai primit azi la scoala?                                                      -Am luat zece la l.romana si opt la matematca!                                                     -Minunat,parintii tai se bucura mult de tine,nu-i asa?                                              -Ei spun ca voi avea un viitor infloritor si stralucit!Cea ce ma bucu
ra enorm de mult!                                                                                                -Sper sa fii doctor cind vei fi mare,doctori sint oameni cintiti s ajuta oamenii!         -Eu vreau sa fiu veterinar....CONTINUAL TU! 
1 3 1