Răspunsuri

2014-10-29T15:49:47+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T15:50:32+02:00
Cel mai mic multiplu comun este 300

100=4x25
300=4x25x3
[100,300]=4x25x3
              =300
Arygato! Dar puteti ceva mai... explicit?
Descompui 100 in produsi de factori primi, 300 la fel, descompunerea la 100 este : 2la puterea a doua ori 5la puterea a doua, iar la 300 : 2 la puterea 2 ori 5la puterea a doua ori 3. Si inmultesti factorii comuni sau necomuni la puterea cea mai mare.
ARIGATO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O SI FOLOSESC ACESTE CUVINTE DEOARCE SUNT OTAKU.=3