Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-29T15:40:28+02:00
 Care se referă la cronologie; dispus în ordinea succesiunii în timp. sau  Disciplină auxiliară a istoriei, care se ocupă cu stabilirea epocilor și a datelor; succesiune în timp a evenimentelor (istorice); sistem adoptat pentru socotirea anilor. ♦ Listă care cuprinde o succesiune cronologică.


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T15:40:51+02:00
Cronologia= se ocupa cu stabilirea datelor istorice in ordinea lor corecta. Sper ca te-am ajutat!
1 5 1