1.ordonati in limba engleza urmatoarele cuvinte:
1.ratsuyda
2.dhatsuyr
3.yidraf
4.sadewnyde
5.yamnod
6.usteyad


2. zice-ti in engleza:
tarile la capitalelor polish ,greed,portuguese,german
capitalele tari france,turkey,spain,the USA,japan,brazil



3. o reclama ,in engleza, la ce vrei tu.

2
cine imi scrie reclama primeste punctele

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-29T15:36:17+02:00
Mai multe puncte ca e mult de raspuns
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-29T15:42:12+02:00
1.
1.Saturday
2.Thursday
3.Friday.
4.Wednesday
5.Monday
6.Tuesday
2.Tarile: Poland Portugal Germany
Capitalele:Paris Istanbul Madrid Washington D.C. Tokyo

ce inseamna D.C.
Capitala SUA este Washington D.C. dar nu stiu de la ce vine D.C. dar asa se scrie.
mersi
multumesc mult
:)