Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T15:25:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Numarul divizibil cu 5 este 505 pentru ca se termina in 5.
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-10-29T15:25:50+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nr e 505. pt ca se gata cu 5